Dotaz

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 1 11:11:34 CET 2003

From: "Miroslav Lacina" <lacina na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, December 01, 2003 2:54 AM
Subject: Re: Dotaz

 Q   tabulka nalezených záznamů
 ENTER   Hledej
 N   Nuluj
 E   Export
 K   Tisk
 X   Stop
 Šipka vpravo  další záznamy
 Šipka vlevo  předešlé záznamy
 W   počet nalezených / označených záznamů
 C   kopíruj informace ze štítku do schránky
 MEZERA   označ / odznač záznam
 1 - 9   zobrazení / skrytí příslušného sloupce
 0   zobrazit jen základní sloupce / zobrazit všechny sloupce

ALT +
 O   zobraz list Osoby
 F   zobraz list Firmy
 V   zobraz list Vlastní
 I   zobraz list Informace
 P   spusť prezentaci
 H   Hledej
 T   Tisk
 N   Nuluj
 E   Export
 S   Stop
 K   Konec
 Z   Zobraz
 t   Otevři (v listu Informace)

Další alternativní klávesové zkratky jsou vyznačeny v programu podtrženým
písmenem v názvu vyvolané funkce
(tlačítka apod.). Tyto klávesové zkratky se vyvolávají v kombinaci s
klávesovou ALT.

Menu aplikace se vyvolá samostatným stiskem klávesy ALT popřípadě s
písmenem, které je u položky menu
podtržené.

Dále se lze v prostředí pohybovat pomocí kláves TAB, SHIFT+TAB pro pohyb
mezi jednotlivými poli.
Pomocí CTRL+TAB, CTRL+SHIFT+TAB pro pohyb po jednotlivých listech.
*>

Zdraví: Miroslav
lacina na braillnet.cz
lacina na sattnet.cz