fine reader stale nejde - napad zo zufalstva

Peter Nedorost nedorost na euroweb.sk
Úterý Prosinec 23 20:39:05 CET 2003

Ahojte Fandovia,
internall error pri akejkoľvek verzii fine readeru, ktorú sa pokúsim
nainštalovať trvá. Nepomohlo ani mazanie v registroch (všetky položky na
abbyy) a tak som dostal zúfalý nápad: v priečinku windows som dal vyhľadať
všetky súbory, kde sa nachádza text finereader. Okrem tých menej zaujímavých
sa mi najviac zapáčili tieto:
system.bakbitsetup.bak
user.bak
user.nu6
system.dat
user.dat

Je tam toho ešte viac, no na začiatok by to mohlo stačiť. Otázka pre
odborníkov: čo by sa mohlo stať, keby som to brutálne vo wordpade pootváral
a ručne tam to o fine readeri vymazal? Mohol by windows takpovediac skončiť
svoju existenciu na mojom disku? I tak ho bude treba kôli fine readeru
preinštalovať, ale sám som to ešte nikdy nerobil a tak ešte toto krajné
riešenie. Ktorým súborom by som mal začať? Ešte počkám také tri - štyri dni
na Vaše rady a potom sa do toho pustím. Ak už nedám o sebe vedieť, tak to
nevyšlo a systém sa odobral do večných lovíšť.
s pozdravom Peťo