Re: Omládl jsem

Milan Bartoš m.bars na atlas.cz
Sobota Duben 26 00:30:23 CEST 2003

    Dobrý den,

    k tomuto tématu bych se také rád krátce vyjádřil.

    Pokud šlo o dohodu několika lidí, např. 10, o zakoupení jednoho programu
s 10 licencemi, což by jistě pro každého ze zůčastněných znamenalo
podstatnou úsporu, je vše v pořádku. Pokud ale šlo o dohodu několika lidí
např. 10, že si koupí společně jeden program s jednou licencí, pak jde
jednoznačně o nelegální aktivity. A na to se autorský zákon vztahuje.

    Milan Bartoš
    m.bars na atlas.cz

----- Original Message -----
From: "Uhlíř P." <uhlirp na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 25, 2003 7:01 PM
Subject: Omládl jsem

Dobrý den pane Zadražil,
díky vašemu mailu a ohlasu na něj jsem si v první chvilce myslel, že jsem
omládl o čtrnáct let a že jsem opět v době, kdy za svůj názor může být někdo
trestaný a může mu být vyhrožováno nějakým vloučením z něčeho.

Můžete mi prosím odepsat jakého trestného činu jste se dopustil, že musíte
být skoro vyloučen.
Čtu si váš mail již po několikáté dozvídám se z něj stále dvě věci, tak jak
jste je popsal.
Uvádíte svůj názor na to jak řešit situace s některými výrobky a dále
ihnformujete, že některé programy jsou chráněné proti kopírování.

Jelikož nejsem v této konferenci od začátku, můžete mi prosím poslat jasné
zásady nebo zákony, které by  jasně váš problém vymezovaly jako nezákoné.

Mám pocit, že jste v mailu nikoho nenabádal k tomu, aby kradl a vytvářel
kopie programů a podobně.

Děkuji a jsem s pozdravem Petr Uhlíř