instalace finereader6.0

Renata Kovaříková a.kovarikova na worldonline.cz
Středa Duben 23 19:38:48 CEST 2003

Ahoj fandové,
Při instalaci upgrade finereaderu6.0 se mi vyskytl následující problém.
Po spuštění instalace vyberu jazyk pro instalaci (čeština) a klepnu na ok.
Potom se mi objeví následující hláška:

"Přerušili jste průvodce instalací produktu ABBYY FineReader 6.0
Professional před úplným dokončením instalace.
Průvodce InstallShield Wizard dokončil práci
Systém nebyl upraven.
Instalaci můžete dokončit později opětovným spuštěním instalačního programu.
"

Když dám "dokončit" a spustím program znovu, objeví se totéž. Nic jiného než
"dokončit" nebo "storno" dát nemůžu. Poradíte mi někdo co s tím?
S pozdravem
Renata Kovaříková