Nelegalni aktivity v konferenci

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Středa Duben 23 18:35:10 CEST 2003

Ahoj Michale a všichni ostatní Fandové,

to, co říkáš o používání CD je pravda. A bylo to také důvodem mého váhání.
Na druhou stranu je také fakt, že každý, kdo bude chtít přes konferenci stůj
co stůj komunikovat o nelegálních věcech, bude pochopitelně volit různé
mlhavé a pokudmožno nejednoznačné formulace. Vyjádřit se k dané věci byla
moje povinnost a musel jsem volit mezi dvěma zly. Nicméně doufám, že mé
řešení je vcelku demokratické....

Ondřej