Nelegalni aktivity v konferenci

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Středa Duben 23 17:11:37 CEST 2003

Milí Fandové a Fanynky,

z případu "obdoba televizních her" nemám žádnou radost. Jelikož jsem totiž
přímo neznal danou hru, nebyl jsem si, i přes své podezření zcela jistý,
jde-li či ne o nelegální činnost. Velice děkuji Fandům, kterým leží osud
konference na srdci. Protože se jedná o poněkud zvláštní případ, posílám Vám
všem kopii dopisu, kterým jsem oznámil panu Michalu suchému jeho vyřazení z
konference.

Ondřej Fránek
Moderátor

-----Original Message-----
From: Ondrej Franek [mailto:franek na tereza.fjfi.cvut.cz]
Sent: Wednesday, April 23, 2003 5:05 PM
To: suchy.michal na tiscali.cz
Subject: Vase opakovane nelegalni aktivity v konferenci Fanda

Zdravím Vás pane Suchý,

jsem teď v těžké pozici. Ve Vašem mailu do konference týkajícím se
počítačové obdoby televizních her se vyskytoval dotaz na provozování jisté
hry "bez CD". Měl jsem podezření na snahu získat nějakým způsobem nelegální
kopii této hry. Jelikož však neznám přímo tento program, nebyl jsem si jist
a nechtěl jsem Vám křivdit. Jiní Fandové však hru mají a Váš úmysl
kvalifikovali stejně. Jelikož je případ nejednoznačný, máte-li zájem,
pokuste se mi to nějak vysvětlit. Do té doby jsem nucen Vás z konference
vyřadit. Což se již stalo.

S pozdravem

Ondřej Fránek
---