Rozpoznavani 2 jazyku soucasne

Boženka Gogoláková gogolakova na nextra.sk
Pátek Duben 18 16:33:16 CEST 2003

Ahojte,
ja iba Peťa doplním o jednoduchší spôsob,
V prípade uloženia takejto konfigurácie postupujete rovnako ako vám napísal
Peťo.

na karte rozpoznávanie/recognition
sa tabom dostaneme do zoznamu jazykov.
Počítač ohlási aktuálne nastavený jazyk na rozpoznávanie.
Potom ak stlačíme home dostaneme sa do zoznamu viacnásobných
jazykov/multyple languages. tu je prvý v zozname tuším arménsky, či čo to
je.
To len pre orientáciu.
šípkou si nastavíme trebárs francúzštinu a označíme ju mezerníkom. Potom
prejdeme šípkou trebárs na češtinu a tiež si  ju označíme mezerníkom. Takto
môžte postupovať dovtedy, kým nemáte vybrané všetky jazyky, ktoré
potrebujete. Ak stlačíte jeden krát shift tabulátor, dostanete sa do
editačného políčka kde vám počítač oznámi vami vybraté jazyky. ak by tam
bolo niečo navyše, dostanete sa tabom do zoznamu jazykov a mezerníkom
nechcený jazyk
odznačíte.
Potom to už len  potvrdíte na ok  a je to. Dostanete sa  nazad do okna
možností na kartu rozpoznávanie kde vám počítač už na tejto karte oznámy
viacnásobné jazyky.
Potvrdíte ok a môžte scanovať.
Tak len toľko.
Božka