FR pada pri otevreni PDF

Michal Jelínek jelinek na braillnet.cz
Pátek Duben 18 12:08:42 CEST 2003

Zdravim Fandove,

chtel bych se obratit na Vas, kteri maji:

a) FineReader 6.0
b) laserovou tiskarnu OKI OkiPage 8W Lite.

O co mi jde? Chci dat rozpoznat FineReaderu manualy k teto tiskarne.
Manualy jsou na instalacnim CD k teto tiskarne ve formatu PDF ve
slozce: \EUM\Cestina.

Jsou to 2 PDF soubory. FR mi vsak pri jejich otevirani spadne. S
jinymi PDF problemy nemam.

Mohu Vas tedy poprosit, abyste se pokusili tyto soubory ve FineReaderu
6.0 otevrit? Napiste, jak jste dopadli.

Acrobat Reader 5 tyto soubory otevre bez problemu. Jelikoz v nich je
jakasi divna cestina, chtel jsem pouzit FR.

Muj FR:
ABBYY FineReader 6.0 Professional  Build 6.0.0.566

Predem moc dekuji

Michal