MV2Player - upresneni

Michal Jelínek jelinek na braillnet.cz
Úterý Duben 15 10:53:09 CEST 2003

> a funguje to i u DVD? Teď to tady trápím, ale ať dělám, co dělám,
titulky mi
> neukazuje, natož aby je povídal... Netušíš?

Sorry za velmi pozdni odpoved... Nejak jsem minuly tyden nestihal.

Titulky mam odzkousene jen s filmy v DivX + prilozene .sub ci .txt
soubory titulku. Tam to cte v pohode.

S DVD to vyzkousene nemam, ani nevim, jestli to ma MV2Player vubec
umet. Na vic ovladani MV2Playeru je dost unblindfriendly. Spousteni
filmu v nem resim tak, ze jsem si hodil zastupce do sendto a film tam
vzdy odeslu. Jinak se tam toho moc z klavesnice nenadela.

Ale az se mi dostane nejake DVD s titulky do rukou, tak to zkusim. Ja
tu mam pouze DVD s ceskymi filmy.

Ahoj

Michal

MV2Player. Ja