Umax 3400?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Pondělí Duben 14 20:57:26 CEST 2003

Nazdar Radku!
Problém je v tom, že se to restartuje, ale složka tam sice je, nicméně tím
to¨končí.
Žádný způsob, kterým bych zjistil, že to je nainstalované.
Zdraví
  Marek Durila

----- Original Message -----
From: "Radek Žalud" <radek.zalud na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 12, 2003 9:51 AM
Subject: Re: Umax 3400?

Ahoj Marku. Ovladače ke skeneru bys měl mít na cédéčku, které je k němu
přiložené. Stačí, abys připojil scaner a na cédéčku spustil setup. Pak už je
to snadné. Mělo by to takhle fungovat. Tenhle scaner znám a funguje bez
problému. Kdyby byly nějaký problémy, tak mi řekni a nějak to vyřešíme.
Zatím ahoj Radek.