Formátování textu e-mailu v Outlooku

Milan Zidek milanz na worldmail.cz
Čtvrtek Duben 10 21:06:29 CEST 2003

Ahoj Martine,

> zajímalo by mě, zda v Outlooku existuje způsob, jak automaticky
> naformátovat text vložený do e-mailu tak, aby byly řádky zhruba stejně
> dlouhé. Jedná se mi o to, zda se to musí dělat ručně, nebo je na to
> nějaká metoda?
Pokud myslíš např. přeformátování při odpovědi... tak u "velkého" Otlaku
(2000) neni šance. Alespon já tam žádnou položku nenašel. Dohonce neni ani
čance na rozumné quotování pokud odpovídám na HTML mail. Kvůli tomu (mimo
jiné) jsem v práci nainstaloval PMail i když nebyl přímo posvěcen jako
mailový klient.

A z vlastní zkušenosti: než se ručně snažit o změnu délky řádku (Entrem,
BackSpace) nebo jinak přeformátovávat text, to raději rezignovat na
přehlednost a nějakou "štábní kulturu" odpovědi :-(((

	Milanz

--

Milan Žídek
ICQ #145427861