Novel a Win XP?

Marek Salaba salaba na braillnet.cz
Úterý Duben 8 23:37:27 CEST 2003

Zdravim.

Tou verzi 3.30 jste asi myslel tzv. "Novell Client" softwarovy balik
pro zpristupneni lokalni site Novell NetWare.
Pro Windows XP samozrejmne existuje a je volne ke stazeni na
nasledujci strance (hledejte tam pak odkaz "Download file") :
  http://download.novell.com/filedist/Download?buildid=1365

Docela by zajimalo, jak vam muze chodit Novell pod Windows ME, kdyz
nejsou timto sitovym softwarem vubec podporovany ...

S pozdravem MAREK SALABA

Původní zpráva "Novel a Win XP?" z 27.3.2003 13:54 od Marek Durila :