Co je to za polozku?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Duben 7 11:37:55 CEST 2003

Ahoj Fandové,
stojím-li v aplikaci Tento počítač v určité složce na určitém souboru, v
menu Soubor / Nový objekt je položka Merge document či tak nějak.
Chtěl bych se zeptat, zda to neslouží náhodou k nějakému spojování souborů.
Po jejím odklepnutí se objeví editační políčko, v němž je předoznačen název
jako merge document.jmf či tak nějak podobně. Když do něj ale napíšete název
výsledného souboru, tedy toho, který má vzniknout po případném spojení
několika textových a odentrujete, objeví se ono známé upozornění, že soubor
nemusí jít po přejmenování použít.
Může mi k tomu říci někdo něco bližšího?
Bývalý Windows Commander nepoužívám, protože mě zaprvé otrávila nutnost
registrace, zadruhé si zatím celkem vystačím bez něj a zatřetí jsem asi
ztratil nějaké ty scripty pro screenreader.
Díky, zdraví Martin.
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142174542763
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/174542763