subory s mac?

Martin Šenkýř martin na brno.braillnet.cz
Pondělí Duben 7 10:40:36 CEST 2003

Záleží na typech souborů a v jaké verzi SW byly vytvořeny.
Pošlete mi ukázku na martin na brno.braillnet.cz a uvidíme, co se s tím dá
dělat.

----- Original Message -----
From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 05, 2003 8:17 PM
Subject: subory s mac?

Nazdar Fandovia,
Chcem sa spýtať, či nepracuje niekto z vás na mmacintoshovi. Dúfam, že som
to dobre napísal. Mám totiž hodne súborov písaných na tomto type počítača a
rád by som ich aspoň niektoré aktuálne čítal. Problém, je, že sú v nejakom
divnom formáte a neviem čo s nimi. Nájde sa niekto medzi vami, komu by som
ich mohol zaslať? Ak by sa to dalo mi ich uložiť do čistého textu?
Za pomoc predem dikes - Laco

Ladislav Csepi
poskituje masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte 0905199263
U nás sa vám určite uľaví