FINEREADER - KDE DELAM CHYBU?

Josef Hlavinka hlavinka na brailcom.cz
Úterý Duben 1 00:00:10 CEST 2003

Jirko, mám snad tentýž Word jako Ty, tedy pro XP. Ale žádné tlačítko "Run
FineReader" jsem tam nikde neobjevil.
Prosím Tě, upřesni to. Kde to je?
S pozdravem Pepa.

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz
Telefon + Memobox 585 22 36 78
Mobil 608 262594 nebo 608 038239

----- Original Message -----
From: "Jiří Děrgel" <dergel na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, March 31, 2003 10:24 PM
Subject: Re: FINEREADER - KDE DELAM CHYBU?

Zdravím,

>Když si naskenuju nějaké stránky, volím ve FINEREADERU 6 z menu SOUBOR -
O>DESLAT VYBRANÉ STRANY DO - WORD. Tam se mi pohodlněji opravuje a
upr>avuje.

*Může to být nastavením FineReaderu. Vcelku snadnější nastavení lze provést
přímo z Wordu. Stačí otevřít Word, stisknout tlačítko Run FineReader a
otevřou se nám postupně dvě dial. Okna pro nastavení skenování a
rozpoznávání. Zde nastavíme co potřebujeme a po potvrzení se rozjede skener,
pak to FR rozpozná a automaticky to přenese zpět do Wordu. My už se
nestaráme o nic a jen čekáme až se ve Wordu objeví rozpoznaný text.

Velice se mi to osvědčilo.

PC lev

Dokument si pak uložím, nejdřív mi vnutí DOC, pak jako TXT.
Ale nechápu jednu věc. Text totiž vypadá všelijak. Občas jsou zachované
řádky, občas jsou nesmyslně zlámené, nezřídka je na každém řádku jen jedno
písmenko. A když už mám chuť s tím praštit, přijdu zase na normálně
vypadající text. A v podobě DOC je to ještě horší, protože tam je chvíli
zarovnáváno vlevo, chvíli vpravo...
Co dělám špatně?
Stáňa Krajíčková