Tvorba tabulek ve Wordu

Milan Zidek milanz na worldmail.cz
Úterý Duben 29 22:07:01 CEST 2003

> existuje ještě druhý způsob.
> Napíšu se text, který chci mít v tabulce. Jednotlivé položky (budoucí
> sloupce)oddělím od sebe středníkem (můžu jako oddělovač použít skoro
> cokoliv). Pak si napsaný text označím a menu MS Word vyberu Tabulka,
> převést, text na tabulku.
> Nabídne se dialog, kde mohu vybrat přizpůsobení sloupců a typ oddělovače.
Jak je člověk deformovanej: zrovna včera jsem to děti učil :-) Vlastně
takhle stačí naimportovat i CVS soubor (ať už oddělenej čárkou nebo
středníkem, tabelátorem...) A je to. V dokumentu to zmiňuju na konci.

Holt jsem živým příkladem deformace od Myko$oftů: proč to dělat jednoduše,
když to de složitě ;-)

Milanz