Omládl jsem

Uhlíř P. uhlirp na volny.cz
Pátek Duben 25 19:01:33 CEST 2003

Dobrý den pane Zadražil,
díky vašemu mailu a ohlasu na něj jsem si v první chvilce myslel, že jsem
omládl o čtrnáct let a že jsem opět v době, kdy za svůj názor může být někdo
trestaný a může mu být vyhrožováno nějakým vloučením z něčeho.

Můžete mi prosím odepsat jakého trestného činu jste se dopustil, že musíte
být skoro vyloučen.
Čtu si váš mail již po několikáté dozvídám se z něj stále dvě věci, tak jak
jste je popsal.
Uvádíte svůj názor na to jak řešit situace s některými výrobky a dále
ihnformujete, že některé programy jsou chráněné proti kopírování.

Jelikož nejsem v této konferenci od začátku, můžete mi prosím poslat jasné
zásady nebo zákony, které by  jasně váš problém vymezovaly jako nezákoné.

Mám pocit, že jste v mailu nikoho nenabádal k tomu, aby kradl a vytvářel
kopie programů a podobně.

Děkuji a jsem s pozdravem Petr Uhlíř