Nelegalni aktivity v konferenci

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Středa Duben 23 18:41:06 CEST 2003

Pane Zadražil,

máte pravdu, to co nabízíte je nelegální. Takže Vás nabádám, abyste i těchto
nabídek zanechal. Měl-li bych být důsledný už byste měl být venku. Takže,
všichni ostatní, žádné odpovědi na tento mail ve smyslu promýšlení této
varianty. A vy si pane Zadražil dejte hodně velký pozor.

Ondřej