Hry podle televiznich soutezi

Marek Salaba salaba na braillnet.cz
Středa Duben 23 12:14:41 CEST 2003

Zdravím.

První dvě otázky jsou v rozporu s pravidly konference !!!

Co se týče té třetí, tak existuje třeba hra "Kdo chce bít Milionáře"
od firmy "Top Distributor" (více informací a on-line prodej
na adrese http://www.topcd.cz) - pozor ale na to měkké "í"!
Ta hra totiž není jen o otázkách a odpovědích "a,b,c,d", ale ...
(je to docela sranda). Více o hře na adrese :
  http://www.topcd.cz/DetailPage.asp?DPG=2380.

A pokud chcete něco z netu tak prosím koukněte na následující odkazy.

Hra Chcete být milionářem na Hannes webu :
  http://hannes.gameplanet.cz/milionar/index-mil.html
Volná verze hry Chcete být milionářem (zatím rozpracovaná verze) :
  http://www.milionar.pc.cz/
Chcete být milionářem 2 - hezky česky (přímý download) :
  http://sweb.cz/badsoft/milionarcz.rar
atd.

Více hledejte třeba přes Google :
  http://www.google.com/search?q=milion%C3%A1%C5%99em+hra&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8

S pozdravem MAREK SALABA

Původní zpráva "Hry podle televiznich soutezi" z 15.4.2003 18:56 od Michal Suchý :