Prace s tabulkami ve Wordu

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Duben 18 11:03:04 CEST 2003

Ahoj Fandové,
mám tu jeden dotazník, který je psán ve Wordu a musím jej vyplnit.
Celé se to tváří asi jako tabulka, do které se jednotlivé položky vyplňují.
Protože se s tímto setkávám poprvé, chtěl bych se zeptat na nějaké tipy, zda
je např. lepší hýbat se v tom TABem či šipkami a tak. Jaws sice tabulky čte
a oznamuje celkem dobře, ale nejsem si zcela jist, jak poznám, že vpisuji
korektně tam, kde to má být.
Také by mě zajímalo, jak se zvýrazní určité položky, v dotazníku jsou v
podstatě zájmové oblasti a mám zaškrtnout ty, které jsou mi blízké, takže
asi nějak tučně či tak..
Snad je můj dotaz dost zřejmý.
Mějte se fajn a díky.
Martin.
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142174542763
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/174542763