Wintalker a Word

Peter Gombarik msp na nextra.sk
Pátek Duben 18 00:36:09 CEST 2003

    Zdravim,

Tato otazka bude zrejme urcena pre Patrika. Mam nainstalovany Windovs XP a
teraz som si nainstaloval aj Office XP. Ked som doinstaloval vsetky veci,
tak som chcel spustit Word a samozrejme, ze bez makra nesiel. No tak som do
adresara C:\program files\microsoft\microsoft10\startup, nakopiroval tot
makro. No ked som potom po restarte pocitaca Word otvoril a pohol som sa
sipkov, tak mi Wintalker vyhlasil nejaku chybu. Lepsie povedane Word tu
chybu vyhlasil. Chcem sa teda spitat, ci som toto makro nakopiroval spravne
a ak nie, tak kde je to miesto, kde ho mam skopirovat?
  Za odpoved vopred dik, Peto