nova elektronicka kniznica

Středa Duben 16 21:21:43 CEST 2003

http://djmarkus.sk/digibooks
Peter Nedorost
----- Original Message -----
From: "Milan Souček" <milan.soucek na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, April 16, 2003 1:30 AM
Subject: Re: nova elektronicka kniznica

Dobrý den milí fandové,

V souvislosti s touto novou knihovnou se mi přihodily jen samé nepříjemné
věci. V neděli 30. března jsem spustil níže uvedený odkaz
http//digibooks.tuna.sk. Místo očekávané knihovny se mi objevily stránky s
nabídkou všech možných serverů, ze kterých lze stahnout mp3. Současně se mi
bez mého vědomí nainstaloval program browser edhance r. Do zástupce msie i
do složky možnosti internetu se mi k centru, které mám stabilně zapsané
zapsala ještě jiná adresa, tak že celé editační pole teď vypadá
http://sckr.com/passthrough/index.html http://www.centrum.cz/
Do oblíbených položek mi přibylo ohromné množství odkazů na různé
pornostránky, mp3 servery, online casina a podobné nesmysly. Program Brovser
edhance r se aktualizuje při každém spuštění msie a normálně nejde
odinstalovat. Kromě ovládacích panelů jsem nenašel žádného jeho zástupce,
ani složku. Při otevírání msie se mi otevřou dvě okna. Jedno pro Centrum a
druhé pro http://sckr.com/passthrough/index.html?. I když tento odkaz ze
zástupce msie i ze složky možnosti internetu vymažu, po příštím spuštění
počítače a internetu je tam opět. Čas od času se mi také překopíruje některý
z "povedených" odkazů z oblíbených položek na plochu. Milí fandové, prosím,
poraďte mi jak se ve Win XP tohoto svinstva zbavit. Jak také zabránit tomu,
aby se mi bez mého souhlasu a vědomí instalovaly programy, o které nestojím
a o jejichž nainstalování se dozvím teprve ve chvíli, kdy mi poděkují. Při
spuštění odkazu na knihovnu mi bylo řečeno, že certifikát je platný, navíc,
po zkušenosti ss Braillnetem apod. mě nenapadlo, že bych se měl u slepeckých
stránek něčeho obávat.
Za radu děkuje a pěkný den přeje Milan Souček.