MV2Player - upresneni

Michal Jelínek jelinek na braillnet.cz
Úterý Duben 15 11:01:26 CEST 2003

Voice.

> Ahoj Fandové a Michale!
> Nechápu, co jsi tím myslel. Jestli můžeš, tak upřesni postup.

Sorry, ale ja zase nechapu, co nechapete :-). Trosku svoje nechapani
upresnete.

Jde o to, ze k tomu, aby MV2Player cetl titulky, neni treba screen
reader (Jaws, Wintalker, WinMonitor, ...), ale staci pouze hlasovy
vystup (galopacky Hlas nebo Wintalker Voice (pro cteni cesky)).

Ale zda se mi, ze jsem napsal to same, co pred tim :-)

A jak poustim film s titulky?

Mam daneho zastupce MV2Playeru v "Odeslat do". Pak dam jen na filmu, u
ktereho je soubor s titulky kontextove menu a dam "Odeslat do" -
MV2Player. Film jede a nastaveny hlasovy vystup rika probihajici
titulky.

Michal

MV2Player. Ja