Vypalování cd?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Duben 10 08:57:44 CEST 2003

Ahoj Fandové!
Sice trochu se spožděním, ale přeci.
Píšu své zkušenosti s vypalovacími softwary.
Nevím, jestli to je pravidlem, ale k vypalovačce by člověk teoreticky měl dostat i
nějaký ten software.
Aspoň já to tak měl.
No a s těmi Cd-rom a Cd-RW to je takto:
Většina programů si detekuje Cd-RW sama. Já jsem se zatím nesetkal s žádným
programem, který by si vypalovačku nenašel a to jsem používal:
Nera, Easy - Cd creator.
No a jaký software mohu doporučit?
Vzhledem k tomu, že z praxe znám jen tyto 2, tak to je těžké.
Záleží co od toho očekáváte.
Rád si ovšem nechám poradit, jaký software je nejlepší, i když si myslím, že
každý software má své plus a mínus.
Co se týče ozvučení, tak v obou programech tedy Nero 5995 a Easy Cd creator
4.03 mi chodil Jaws, Outspoken i WindowEyes.
Zdraví
  Marek Durila