tITULKY A SCREENREADERY!

Marek Salaba salaba na braillnet.cz
Středa Duben 9 22:54:12 CEST 2003

Zdravim a reaguji na dotaz ohledne titulku na DVD.

Na DVD jsou opravdu specialni subory, v kterych jsou tytulky,
ale problem je v tom, ze jsou zakodovany a jeste v binarni podobe.
Rucne se daji vyextrahovat, ale jenom programy na to primo urcenymi
a za dalsi neni tak jednoduche. Bylo by potreba, aby nekdo vytvoril
program, ktery by to delal v realnem case a pak jeste posilal nejakemu
hlasovemu rohrani (WinTalker Voice nebo Hlas).
Dalo by se take vytahnou ty tytulky z danych filmu (z nektery filmu
uz jsou vytazeny a vali se po internetu - pozor je to ale nelegalni)
a pak si to nechat cist zase pres nejaky program a mit pritom pusteny
softwarovy DVD prehravac s danym filmem. Nejslozitejsi je asi udelat
spravnou synchrnozaci cteni tytulku se samotnym obrazem.

S pozdravem MAREK SALABA

Původní zpráva "tITULKY A SCREENREADERY!" z 9.4.2003 4:13 od Tomas Valusek :