sp162t

Radek Höll radek.holl na brno.braillnet.cz
Středa Duben 9 08:03:02 CEST 2003

Zdravím,

já jsem stahoval sp162ta, tam ten driver pro ty xp je v knihovně Winxp. Mám
to na disku,
možná by to chtělo zkusit, tu sp162t jsem bohužel nestahoval. Win2k to je
pro 2000-ky.

Radek Höll

Zdravím Vás. Děkuji za odkaz ke stažení.

Win xp tam ale nejsou. Nebo se pletu? Co se týká windows, tak jsou tam tyto
drivery

W95, WFW311, WIN2k, WinMe, WinNt40, WinNt351.

Nebo, že by snad to win2k bylo pro win xp? Nevím co s tím. Předem děkuji za
odpověď s pozdravem Radek Žalud.

----- Original Message -----
From: "Radek Höll" <radek.holl na brno.braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, April 08, 2003 8:44 AM
Subject: RE: sp162t

Zdravím,

na adrese firmy Micronet
http://filesrv.micronet.info/download/driver/driver.asp je možné
stáhnout celý balík driverů pro danou síťovou kartu včetně driveru pro xp,
myslím si,
že by to poté mohlo chodit. Jsou tam balíky pro kartu sp162T a sp162TA.
Zatím Radek Höll

Nazdar fandové. Prosím o pomoc.

Nedavno sem si koupil síťovku sp 162 t od micronetu a ejhle. Na disketě k ní
nebyly ovladače pro ixpéčka. Byly tam všechny možný, ale zrovna tyhle ne.
Dopadá to tak, že na svým notebooku už asi 3 měsíce nemám net. Měl sem
síťovku sp 162 a, kde mi Ing Elicer pomoch najít ovladače na netu a byly
tam. Teď sem k tý nový síťovce zkoušel najít ixpéčkovský ovladače a marně.
Prosím nevíte někdo co s tím? Když tam dám ovladače pro nějaký jiný windows,
ať už to sou dvoulitry nebo milenia, nebo cokoli jinýho, tak to prostě
nefunguje. Co s tím dělat? Předem díky s pozdravem Radek Žalud.