sp162t

Garai Csaba csabag na brailcom.cz
Úterý Duben 8 13:34:01 CEST 2003

Zdravim, se sitovkou Micronet jsem v XP mel take potize, ale jednalo
se o PCI. Nakonec se to vyresilo vymenou za Planet.:-)
Ale ve vasem pripade to muze byt jese zpusobeno vhodnosti karty k
PCMCIA slotu, neni totiz uplne jedno, jestli sloty umi, ci neumi
CardBus
jsou li 16, ci 32 bitoveapod. Nemam nyni po ruce popisy Micronetu,
ale muze se jednat i o nekompatibilitu hardware. Doufam, ze se pletu.
Cs.