tel.seznam na CD

Marek Salaba salaba na braillnet.cz
Pondělí Duben 7 21:30:06 CEST 2003

Zdravim.

Program "Bile stranky" (dale jen BS) neni opravdu moc dobry po programove
strance, ale zase naopak jeho obsah je kvalitni narozdil od seznamu
od firmy Vogel. Pokud mam dobre informace, tak Vogel nic neplanuje, prave
kvuli existenci BS.

Co se tyce tech problemu s BS, tak existuje na ne upgrade (je to
i pro tu novou verzi) a je ke stazeni na adrese :
  http://web.telecom.cz/mediatel/cdrom/Eltes_v2.exe

S pozdravem MAREK SALABA

Původní zpráva "tel.seznam na CD" z 4.4.2003 13:32 od Petr Wodák :