Zvukova karta SB Audigy.

Antonín Kubáč kubac na iweb.cz
Úterý Duben 1 22:42:17 CEST 2003

Ahoj fandové.

Chtěl jsem se Vás zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s provozováním
zvukové karty Creative Sound Blaster Audigy pod vindows 9x.Zkoušel jsem tuto
novou zvukovou kartu pod windows xp a zde funguje bezproblémů. Za to při
použití  originálních  ovladačú z instalačního cédečka pod windows ME
funguje karta chvilku dobře, ale pak se hlas umlčí a v případě spuštění
nějakého zvuku se objeví hlášení, že zařízení nelze použít, protože je již
používáno.

Tak, jestli máte někdo nějaký fígl, jak to udělat, aby audigy fungovala
nastálo pod win 9x, dejte mi prosím vědět.

Mějte se všichni krásně a zatím  nazdárek.

Tonda.