Koupim zipku

Radek Seifert seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Neděle Červen 30 12:11:09 CEST 2002

Přátelé,

žil jsem zřejmě až do nynějška ve středověku, když jsem se naivně domníval,
že ZIP mechanika (interní, 250 MB) je záležitostí koupě nepřevyšující
významně 2 tis. korun. Namísto toho ji nejsem schopen sehnat levněji než pod
4 tis. korun. Přivítal bych tip na prodejce se "zajímavějšími" cenami,
případně bych se rád dohodl s některým fandou, který by mohl jednu ze svých
mnoha zipek postrádat (předpokládám, že v této konferenci se nenajde takový,
který by si dovolil prodat jejímu moderátorovi porouchaný kšunt :-) ).
Díky moc předem.

Radek Seifert