certifikace Re: avg a outlook express

Radek Seifert seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Neděle Červen 30 11:58:09 CEST 2002

Vážení,

vřele souhlasím s Csabovým návrhem a rád bych Vás z pozice moderátora této
konference požádal, abyste se pokusili zařídit podle jeho rady. Profitovat
na tom budeme my všichni.
Předem moc díky.

Radek Seifert, moderátor

----- Original Message -----
From: Garai Csaba <csabag na brailcom.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, June 24, 2002 10:51 AM
Subject: certifikace Re: avg a outlook express

Hrooozne moc souhlasim s Michalem, no a rovnou bych vsechny chtel
vyzvat, aby tento IMHO. nesmysl vypli, alespon pro zpravy, ktere
neobsahuji
prilohu, nebot kdyz neni priloha, tak...
Odstranit to lze na teze karte, kde se zapina/vypina certifikace
obecne.
Je potreba vstoupit do Upresnit a tam to jde vyselektovat pro zpravy
prichozi/odchozi a s prilohou/bez prilohy.
A tim by se take odstranily ty hruzy, ktere se nasbiraji po nekolika
Re:, ve kterych se uz stejne nikdo nevyzna, pro kterou odpoved plati
ktery certifikat, a jestli je vubec certifikovana prichozi zprava
s odpovedi nekoho, kdo odpovida na necertifikovanou odpoved... Ze
v tom je "brajgl"?:-)
Za pochopeni dekuji s pozdravem Cs

Odesílatel: Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>