Anketa Fandy

Jiri Dergel dergel na braillnet.cz
Pátek Červen 28 23:18:48 CEST 2002

Zdravím.

Konference FANDA je podle mého názoru nejlepší "místo", kde mužu komunikovat
se spríznenými dušickami o problematice, která me velice zajímá. tedy o PC a
jiných pomuckách pro ZP cloveka. Je to pro mne nejduležitejší zdroj ruzných
informací v této oblasti. At už se jedná o hardware, software, odkazy,
zajímavé adresy, ruzné tipy a triky a množství dalších informací.
soucasne ji považuji za velmi dobrý a príjemný komunikacní prostredek s
lidmi, kterí mají obdobné problémy jako já. Pres e-mail jsem navázal mnohá
"elektronická" prátelství a dokonce s nekterými z Vás si "elektronický"
tykám. Pritom vubec nevadí, že jsme se dosud nesetkali osobne.
Príspevky jsou na velmi slušné úrovni a celkove se mi jeví FANDA jako
korektní konference. Díky Radku !
Za hlavní negativum považuji tu "mlcící vetšinu", tedy ty, kterí se ani
neptají, ani neprispívají. Přátelé, ostych stranou. I otázky "začátečníků" a
odpovědi na ně mohou těm "pokročilejším" mnohdy připomenout to, co před
časem už zapoměli.

A závěrem mi dovolte ještě jednu poznámečku. Myslím si, že jakékoliv
informace o technických pomůckách a firmách vztahující se k ZP by neměly být
považovány za reklamu a měly by mít v této konferenci místo. Všemi 10ti
podporuji návrh P. Partyky "soustředit elegantně vyřešená témata" do
nějakého souboru a ten archivovat někde v manuálech na Braillnetu.

Tož toliko ode mne

PC lev