Re Anketa - jeste setkani

P. Partyka partyka na mujbox.cz
Pátek Červen 28 06:00:58 CEST 2002

Zdravím všechny,

k anketě ode mne stručně:

1. Rád sleduji povídání o počítačových problémech a chuť prát se s nastalými
error situacemi v ne vždy plně spolehlivém Gejcově systému užívaném
převážnou většinou fandů. Obdivuji svižnost některých okamžitě reagovat a
fundovaně odpovědět, sám mnohdy stáhnu nejen nadhozený problém, ale už také
příslušnou várku odpovědí, takže za sebe nemám dál co dodat, pokud náhodou
vím. V tom možná také spatřuji jeden z možných důvodů těch, kteří mlčí nebo
píši sporadicky.
2. Obdivuji také velkou soudržnost členů, ať víc nebo méně se znajících, jen
kdyby to vydrželo. A jestli je někdo omezen nějakými interními pokyny o
přispívání do konference - zde bych doporučil sem do ankety toto nepsat a
upozornit na to moderátora, ať ten pak po shromáždění možného počtu důkazů
sám toto zveřejní (aby se předešlo zbytečným pomluvám).
3. Délka příspěvků mi nevadí, ale kratší věcné projevy vítám.
4. Další údaje o členech nepovažuji za směrodatné, od toho jsou soukromé
maily aj.
5. Přivádět nové do konference a pomáhat tak ostýchavým vniknout do džungle
počítačových dat, to je chvályhodné a skvělé.
6. Další formy setkání mimo konferenci nepovažuji za směrodatné, od toho je
konference, další aktivity jsou dobrovolné a tudíž tak by se na to měli
členové dívat. A jestli někdo kritizuje za režii dalších aktivit, nechť v
prvé řadě sleduje nabídku organizátora a podle ní ať dále hodnotí. To
znamená, bude-li někdo chtít zajistit více proorganizované setkání, bude to
chvályhodné zvláště kvůli těm nesmělým, ale jaká konkrétní náplň se domluví,
nechť je to na organizátorovi akce. Tím se tak trochu zastávám záměru
J.Konečného a R.Seiferta a vyzývám M.Šmída, aby např. na fakultě udělal
nějaké setkání - a ubytování pro mimopražské by šlo třeba na dejláku v době
prázdnin, aby nebylo tak drahé).
7. Osobně bych uvítal vybrat z archivu témata elegantně vyřešených problémů
a ty dát do spešl souborů, třebana Braillnet do fandovských manuálů, aby se
tvořily praktické manuály od uživatelů, jež by mohly být k dispozici všem.
Např. takové typy a triky na Outlook.

Závěrem: Členství ve Fandovi - o 100% lepší než stisk F1.
A k tomu malý vtip pro uvolnění: Po svatební noci se manželka Billovi
Gatesovi svěří: "Už vím podle čeho jsi pojmenoval svoji firmu
Micro(miniaturní) soft(lehký)."