jiný problém s O-Expressem

Jiri Dergel dergel na braillnet.cz
Pondělí Červen 24 22:06:27 CEST 2002

Zdravím
a jsem upřímně rád,že jedna z dobře míněných rad zabrala. Určitě poučení pro
nás všechny. Ještě jednou dík Honzovi.
Ale já se na všechny obracím s takovýmto jiným problémem.
Chtěl bych si uložit některé eml zprávy někde na disk. To samozřejmě jde
"Uložit jako" v hlavním okně OE. Ale bohužel to lze jen po jedné zprávě. A
jako správný "nepořádník", nechám v "Doručené poště" fůru zpráv, kterých se
chci zbavit. V seznamu zpráv je označím a pak dám jednoduše SHIFT+DEL. Zde
potíž není. Avšak zprávy, které chci archivovat v nějaké jiné složce na
disku taky označím,
ale pokud jich je více (více než jedna) pak je nabídka "Uložit jako"
nedostupná. Takže je-li zpráv k ukládání více, dělám to po jedné a to je
silně otravné.
Hromadný přesun zpráv do jiné složky OE (mnou nově vytvořené) lze bez
potíží, ale hromadný přesun zpráv do nějaké složky na disku se mi jaksi
nepodařil. Exportem zpráv to lze jen do MS Outlooku.
Neví někdo z vás jak na to?
Za případné rady předem děkuje
PC lev