Problem s Outlookem

Karel Hrubeš karel.hrubes na tiscali.cz
Pondělí Červen 24 16:07:01 CEST 2002


 Zdravím Vás.
Pokud jde o tu velikost toho souboru "Doručená pošta.dbx", tak ta je 11 MB.
Takže pokud Vy máte dokonce 42MB, tak mne to čím dál tím více utvrzuje o
tom, že ten můj soubor bude asi nějak poškozen. Pokud jde o tu paměť, tak i
s tímto jsem laboroval - operační paměť mám 256 MB, takže po vypnutí
nejrůznějších právě nepotřebných rezidentů byl výsledek stále stejný -
zatuhlo to. A pokud vím, tak operační paměť toho mého známého, jehož e-maily
se snažíme zachránit, tak ta je u něj 64 MB.
Přesto díky, zdraví Vás Karel H.

----- Original Message -----
From: "Měchura Milan" <miechuram na euroweb.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, June 23, 2002 8:54 PM
Subject: RE: Problem s Outlookem


> Zdravím vás,
>
> původně jsem se chtěl ptát, jaká je asi kritická velikost souboru
"doručená
> pošta", při které dochází ke zatuhnutí Outlooku. Pak jsem se podíval,
jakou
> velikost má momentálně můj soubor a zjistil jsem, že je to 42 MB a zatím
> nemám problémy. Děkuji ale za nepřímé upozornění, začnu si dělat v poště
> opět pořádek.
>
> Jako laika mě tedy napadá, zda zatuhnutí nesouvisí s nedostatečnou
velikostí
> volné RAM paměti.
> Řešení by mohli být dvě:
> 1. Po zpuštění počítače ukončete programy, které nutně nepotřebujete
(např.
> antivirovou ochranu a pod.), čím se uvolní RAM paměť a zkuste zpustit
> Outlook se souborem doručená pošta.
> 2. Přeneste soubor doručená pošta na jiný počítač s větší RAM pamětí, než
má
> původní počítač.
> Pokud navrhuji něco, co v žádném případě nemůže pomoci, tak se omlouvám.
>
> Zdraví
> Milan Měchura
>
>
> ----- Original Message -----
> From: Karel Hrubeš <karel.hrubes na tiscali.cz>
> To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
> Sent: Saturday, June 22, 2002 4:37 PM
> Subject: Problem s Outlookem
>
>
> Zdravím všechny "Fandy".
>
> U jednoho mého známého vznikl následující problém. V Outlooku si nechával
> delší dobu všechnu doručenou poštu ve složce "Doručená pošta". To došlo
tak
> daleko, že nyní při pokusu o spuštění Outlooku se mu program snaží
spustit,
> ale protože by se měl spustit ve složce "Doručená pošta", tak
pravděpodobně
> proto, že je tam moc zpráv, tak se objeví hláška, jako že "není odpověď"
> nebo tak něco. Outlook jsme sice zprovoznili tím, že jsem ze složky
> c:\WINDOWS\Application Data\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express
> přemístil pryč soubor Doručená pošta.dbx (velikost 11389040B. Problém je
> ovšem v tom, že on měl v té Doručené poště několik docela důležitých
> e-mailů, které docela dost souvisejí s jeho podnikáním a on by některé z
> nich potřeboval "zachránit".. Můj dotaz tedy zní, zda někdo z vás nemá
> zkušenost - pokud to samozřejmě vůbec nějak jde - jak ze souboru Doručená
> pošta.dbx nebo z jakéhokoliv *.dbx souboru vytáhnout e-maily tak, aby ten
> Outlook při otvírání netuhnul. A nebo zda neexistuje ještě nějaký jiný
> způsob, třeba pomocí nějakého úplně jiného programu. Za případné jakékoliv
> rady nebo i za negativní odpovědi děkuje   Karel H.
>
>
>
>
> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.372 / Virová báze: 207 - datum vydání: 20.6.2002
>
>


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.372 / Virová báze: 207 - datum vydání: 20.6.2002




Další informace o konferenci Fanda