Problem s Outlookem

Jan Pokorný pokornyj na braillnet.cz
Pondělí Červen 24 10:50:35 CEST 2002


Zdravím fandy!

Rovněž bych se pokusil poradit, co stím OE:

1. Nejdříve je dobré vypnout AVG doplněk pro Outlook Express (AVG Control
center) a pokusit se OE znovu spustit. Pokud se nerozběhne, pak zkusit
následující:

2. Přesunout (Ctrl+X)  složku s veškerou poštou (podadresář Outlook Express
v C:\Windows\Application data\Identities\...) někam jinam na disk (např. do
C:\Temp).

3. Spustit OE - složky (tj. i Doručená pošta) budou prázdné!

4. V menu soubor -- importovat -- zprávy provést "nový import" všech zpráv.

5. V průvodci importu nezapomenout správně vybrat  klienta, ze kterého
exportujete - tj. OE vaší verze - a správně nalistovat adresář, kde je nyní
uložena pošta (C:\Temp\Outlook Express).

6. Pokud import proběhne bez problémů, provést bezprostředně kompletní
kompresi všech složek - menu -- soubor -- složka --komprimovat všechny
složky.

7. Potom OE zavřít a znovu spustit. Měla by naběhnout složka Doručená pošta.
Zkontrolujte obsah všech ostatních složek a pak  adresář C:\Temp\Outlook
Express vymažte.

8. Pokuste se zapnout doplněk pro OE5 v AVG Control Center.  Doporučuji
složku Doručená pošta "zmenšit" přesunem zpráv do jiných složek. Platí totiž
to, že čím je daná složka obsáhlejší, tím déle trvá  AVG, než její obsah
prověří.

Pokud daný způsob problém nevyřešil, pak je mi to líto, ale jiný nápad
nemám.

S pozdravem Jan Pokorný





Další informace o konferenci Fanda