Dotaz na zasilani casopisu

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pondělí Červen 24 11:22:44 CEST 2002

> Nezlobte se, ale jja kazdy program opravdu nemuzu znat. Jednak ten Vami
> uvedeny je asi stary DOSovsky a take na Braillnet nemam pristup, takze
> nemuzu moc vedet, co tam maji, presneji to vim, pokud mi nekdoo o necem
> rekne
Zdravím,
Já také nevím o jaký program by se mělo jednat. Na Braillnetu nic takového
nemáme a ani nevím, jak by to mělo fungovat. Asi se jedná o přístup k jiným
časopisům a novinám. O Braillnet určitě nejde. K nám se k časopisům
dostanete přes ftp či http rozhraní a to zcela standartně. Pokud tedy máte
přístup.
No a k programům je přístup volný, takže Patrik, kdyby tu něco takového
bylo, by se k tomut programu dostat normálně mohl. Chráněné tu jsou pouze
knihy a časopisy.
ZD