nedary se mi to k vam protlacit

Ladislav Kubeček Kubecek na braillnet.cz
Neděle Červen 23 23:11:31 CEST 2002

Milí fandové, obracím se na vás s problémem, který se snažím vyřešit při
odesílání busů, pro pajna hlavinku, který se namně obrátil s probou, zda
bych mu jej neodeslal. Dopis níže:

Zdravím pane hlavinka

Pokouším se vám zaslat ten soubor busc01.exe, ale nedaří se mi ho k vám
protlačit. Při delším odesílání, najednou počítač ohlásí chybu že nedostává
ze serveru smtp.nextra.cz, kde mám účet, během 60 sekund žádnou odezvu, a dá
tam  že mám počkat, nebo dát zastavit. Co stím? to zatím nevím. Soubor, má
asi 850kb. při kradčích souborech mi toto nedělalo.
Budeme muset vymyslet spůsob, jak k vám ten soubor dotlačit.
Proto ještě chvíli vydržte, třeba nám odpoví někdo s fandů, kam tento dotaz
také smněřuji.
prozatím vás zdraví Láďa.
Poradí někdo?
Srdečně zdraví Láďa.