Problem s Outlookem

Měchura Milan miechuram na euroweb.sk
Neděle Červen 23 20:54:30 CEST 2002

Zdravím vás,

původně jsem se chtěl ptát, jaká je asi kritická velikost souboru "doručená
pošta", při které dochází ke zatuhnutí Outlooku. Pak jsem se podíval, jakou
velikost má momentálně můj soubor a zjistil jsem, že je to 42 MB a zatím
nemám problémy. Děkuji ale za nepřímé upozornění, začnu si dělat v poště
opět pořádek.

Jako laika mě tedy napadá, zda zatuhnutí nesouvisí s nedostatečnou velikostí
volné RAM paměti.
Řešení by mohli být dvě:
1. Po zpuštění počítače ukončete programy, které nutně nepotřebujete (např.
antivirovou ochranu a pod.), čím se uvolní RAM paměť a zkuste zpustit
Outlook se souborem doručená pošta.
2. Přeneste soubor doručená pošta na jiný počítač s větší RAM pamětí, než má
původní počítač.
Pokud navrhuji něco, co v žádném případě nemůže pomoci, tak se omlouvám.

Zdraví
Milan Měchura

----- Original Message -----
From: Karel Hrubeš <karel.hrubes na tiscali.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, June 22, 2002 4:37 PM
Subject: Problem s Outlookem

Zdravím všechny "Fandy".

U jednoho mého známého vznikl následující problém. V Outlooku si nechával
delší dobu všechnu doručenou poštu ve složce "Doručená pošta". To došlo tak
daleko, že nyní při pokusu o spuštění Outlooku se mu program snaží spustit,
ale protože by se měl spustit ve složce "Doručená pošta", tak pravděpodobně
proto, že je tam moc zpráv, tak se objeví hláška, jako že "není odpověď"
nebo tak něco. Outlook jsme sice zprovoznili tím, že jsem ze složky
c:\WINDOWS\Application Data\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express
přemístil pryč soubor Doručená pošta.dbx (velikost 11389040B. Problém je
ovšem v tom, že on měl v té Doručené poště několik docela důležitých
e-mailů, které docela dost souvisejí s jeho podnikáním a on by některé z
nich potřeboval "zachránit".. Můj dotaz tedy zní, zda někdo z vás nemá
zkušenost - pokud to samozřejmě vůbec nějak jde - jak ze souboru Doručená
pošta.dbx nebo z jakéhokoliv *.dbx souboru vytáhnout e-maily tak, aby ten
Outlook při otvírání netuhnul. A nebo zda neexistuje ještě nějaký jiný
způsob, třeba pomocí nějakého úplně jiného programu. Za případné jakékoliv
rady nebo i za negativní odpovědi děkuje   Karel H.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.