winmonitor

Neděle Červen 23 00:02:27 CEST 2002

> Daleko více by Vám k tomu určitě řekl pan Jungmann.

Ne-e, s WinMonitorem jsem nikdy nepracoval. Oba programy ale určitě
zná Marek Susčík, třeba se k tomu (nezaujatě:-) vyjádří.

Co si mám představit pod pojme "srozumitelněji"? Jde-li o výslovnost,
pak zde IMHO není rozdíl, neboť pro češtinu aktuálně existují dva
hlasové výstupy (WinTalker Voice a HLAS) a oba pracují jak s JAWSem,
tak s WinMonitorem. Pokud jde o jinou "srozumitelnost", chtělo by to
upřestnit, co se tím míní...

S pozdravem

Michal Jungmann