Problem s Outlookem

Michal Bláha michal.blaha na mbox.dkm.cz
Sobota Červen 22 18:31:27 CEST 2002

Dobrý den,
předem musím upozornit, že jsem nic podobného doposud nezkoušel a pouze
prodávám, jak jsem koupil na internetu. Třeba někdo zkušenější tento postup
potvrdí, nebo vyvrátí.

Jak obnovit smazaný e-mail
Pokud se stane, že jste omylem smazali nějakou zprávu v MS Outlook Expressu,
existuje způsob, jak tento krok vrátit zpět. Předem je ale nutné upozornit
na skutečnost, že tento způsob není stoprocentní a zprávu se podaří obnovit
jedině v případě, že se o opravu pokusíte včas.
1. Ukončete MS Outlook Express.
2. Spusťte Průzkumníka a přejděte do složky C:\WINDOWS\Application
Data\Microsoft\Outlook Express\Mail.
3. Zde uvidíte několik souborů s příponou idx - tyto soubory smažte a
ukončete Průzkumníka.
Spusťte Outlook Express a postupně projděte všechny složky, aby je program
mohl opravit. Tím získáte přístup ke smazaným zprávám.

Opravdu nevím, jestli to funguje. Osobně si myslím, že už bude bohužel
pozdě. Kéž bych se mýlil.
Srdečně zdraví Michal Bláha