Problem s Outlookem

Karel Hrubeš karel.hrubes na tiscali.cz
Sobota Červen 22 16:37:15 CEST 2002

 Zdravím všechny "Fandy".

U jednoho mého známého vznikl následující problém. V Outlooku si nechával
delší dobu všechnu doručenou poštu ve složce "Doručená pošta". To došlo tak
daleko, že nyní při pokusu o spuštění Outlooku se mu program snaží spustit,
ale protože by se měl spustit ve složce "Doručená pošta", tak pravděpodobně
proto, že je tam moc zpráv, tak se objeví hláška, jako že "není odpověď"
nebo tak něco. Outlook jsme sice zprovoznili tím, že jsem ze složky
c:\WINDOWS\Application Data\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express
přemístil pryč soubor Doručená pošta.dbx (velikost 11389040B. Problém je
ovšem v tom, že on měl v té Doručené poště několik docela důležitých
e-mailů, které docela dost souvisejí s jeho podnikáním a on by některé z
nich potřeboval "zachránit".. Můj dotaz tedy zní, zda někdo z vás nemá
zkušenost - pokud to samozřejmě vůbec nějak jde - jak ze souboru Doručená
pošta.dbx nebo z jakéhokoliv *.dbx souboru vytáhnout e-maily tak, aby ten
Outlook při otvírání netuhnul. A nebo zda neexistuje ještě nějaký jiný
způsob, třeba pomocí nějakého úplně jiného programu. Za případné jakékoliv
rady nebo i za negativní odpovědi děkuje   Karel H.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.