vytaceni telefonnich cisel z excelu

Lubomir Prokes prokes.lubos na quick.cz
Čtvrtek Červen 20 19:12:02 CEST 2002

Vážený pane Jungmane:
Což o to, když se chce, ale je i jedno přísloví a to, kdo umí ten umí a
kdo neumí tak ten...
Patřím spíše do kategorie těch druhých. Mám spíše na mysli ne nějaké
složitosti se skripty, to bych si rozhasil firemní databázi a jistě by
mne v práci nepochválili.
Nedá se to nějak udělat přímo v Excelu?
S pozdravem Lubomír Prokeš.

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, June 19, 2002 12:42 AM
Subject: Re: vytaceni telefonnich cisel z excelu

Dobré odpoledne,

všechno jde, když se chce. Tuhle tady někdo (Tomáš Valušek?)
propagoval prográmek AutoIt na tvorbu skriptů -- v něm by potom podle
mne stačilo napsat jednoduchý skript stylu "Zkopíruj do schránky,
vyvolej aplikaci Telefon, vyklop ze schránky a Enter".

AutoIt najdete na adrese http://www.hiddensoft.com/AutoIt (ať žije
Google!) a můžete si hrát. A možná se najde i nějaký Fanda, který si
pohraje za Vás... :-)

S pozdravem

Michal Jungmann

> From:           "Lubomir Prokes" <prokes.lubos na quick.cz>