Kritika

Michal Bláha michal.blaha na mbox.dkm.cz
Pátek Červen 21 12:16:48 CEST 2002

Milí Fandové,
vím, že tohle není žádné diskusní fórum a možná se zvednou hlasy, že sem
tenhle můj příspěvek nepatří, takže mi promiňte, že se nevěnuji počítačové
problematice.
V "zápalu boje" se občas stane, že se do předmětu vloudí nějaký ten háček
nebo čárka. Není nic jednoduššího, než takový předmět při odpovědi upravit.
Rozhodně si však nemyslím, že je to důvod ke kritice. Je zvláštní, že
většinou kritizuje člověk, který do naší konference vůbec nepřispívá. To je
ale asi normální.
I když se mi přeposlaný dopis pana Hlavinky zrovna dvakrát nelíbí, (což
pochopitelně není směrodatné), je to určité oživení a vůbec bych se nebránil
tomu, aby se tu objevovaly vtipné i diskusní příspěvky, které by"polidštily"
poněkud strohé prostředí bajtů a kilobajtů.
Abych se přeci jen příliš neodchýlil od zvyklostí této konference, chtěl
bych podpořit názor pana Děrgela. Určitá rada opravdu nemusí mít pro každého
stejný výsledek.
Protože pochybuji, že jsem řekl něco světoborného, odešlete prosím tenhle
dopis do elektronického nenávratna.
Srdečně zdraví a krásný víkend přeje Michal Bláha