vytaceni telefonnich cisel z excelu

Středa Červen 19 00:42:35 CEST 2002

Dobré odpoledne,

všechno jde, když se chce. Tuhle tady někdo (Tomáš Valušek?)
propagoval prográmek AutoIt na tvorbu skriptů -- v něm by potom podle
mne stačilo napsat jednoduchý skript stylu "Zkopíruj do schránky,
vyvolej aplikaci Telefon, vyklop ze schránky a Enter".

AutoIt najdete na adrese http://www.hiddensoft.com/AutoIt (ať žije
Google!) a můžete si hrát. A možná se najde i nějaký Fanda, který si
pohraje za Vás... :-)

S pozdravem

Michal Jungmann