vedeni klienteli!!

Michal Bláha michal.blaha na mbox.dkm.cz
Pondělí Červen 17 15:22:34 CEST 2002

Dobrý den,
při testování programu PSANÍ NA STROJI 2002 jsem narazil na zajímavou
nabídku. Na základě Vašich požadavků by Vám jeho autor mohl vytvořit program
přímo na míru. Tady je přesná kopie:

Možnost získání softwaru zdarma
    Nejlepší cesta jak získat program podle svých představ zcela zdarma

      Pokud byste měli nějaký zajímavý nápad či návrh na nový program, máte
jedinou možnost získat tento program podle Vašich představ zcela zdarma.

     Nejobtížnější na celém projektu vždy bývá nápad. Vytvoření projektu už
je vedlejší záležitost. Proto Vám nabízím tuto možnost získání programu
zdarma, pokud by byl i pro mě zajímavý. Podobným projektem je i psaní na
stroji.

Nápady mi zasílejte prosím na e-mail adresu hlouzek.ondrej na worldonline.cz či
na mobil 0728 / 145 100

Jak říká pan Děrgel - Tož tak
Srdečně zdraví Michal Bláha