Scitavanie casov

Stefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Červen 16 17:29:43 CEST 2002

  Mili Fandovia!

  Pred casom ste mi fakt dobre poradili s tvorbou playlistu a jeho
prehravanim vo Winampe. Chcel by som vsak este vediet, ci existuje moznost,
ako zistit suhrnny cas viacerych hudobnych suborov. Casto zostavujem rozne
hudobne celky, kde potrebujem vediet dlzku trvania jednotlivych skladieb i
celku. Winamp mi v playliste ukaze kolko trva kazda skladba. Mozno vsak od
neho ziskat sucet tychto casov? Eventualne ktorym softikom by sa to dalo
scitovat. Bezna kalkulacka je nepouzitelna kvoli 60 sekundovym minutam. Ak
viete, poradte mi, prosim.

  S vdakou

           Stefan Kiss

www.stefan-kiss.szm.sk