par otazok pre uzivatelov Recognity

Peter Nedorost nedorost na euroweb.sk
Sobota Červen 15 18:22:40 CEST 2002

Ahojte Fandovia,
mám zakúpenú Recognitu+5.0. Lenže scanovanie oproti Fine readeru je fakt
hrozné. V možnostiach programu som nastavil v presnosti Slovenský jazyk,
taktiež aj v preskúšaní, rozlíšenie scaneru som dal na 400 dpi, režim
scanovania je čiernobiely s autonastaveným jasom a predsa sú výsledky
hrozné, aspoň teda v porovnaní s fine readerom. Také písmená ľ alebo ť to
rozpozná v jednom prípade z dvatsiatich. ďalej hoci kedy splývajú dokopy dve
stránky knihy. A konečne to najzávažnejšie ak scanujem nejaký dlhý dokument,
niekde program len tak zblbne a pár stránok je nahradených úplnými
nezmyslami. Najhoršie je, že to človek zistí až pri počúvaní textu a to už
je potom neskoro, len tie stránky treba nascanovať ešte raz. No ak si
otvorím obrázok s ukážkovým textom, ktorý tam dali ony, kvalita je
perfektná. Teda, mám ja niekde niečo zle nastavené, alebo je Recognita len
naozaj kopa šrotu vhodná akurát tak na smetisko? Veď v porovnaní s Fine
readerom je takmer 5 krát drahšia a jeho kvality nedosahuje ani z polovice.
A to už nehovorím o obsluhe a a celkovom prevedení programu. Teda ak by
niekto vedel poradiť, čo ešte treba na Recognite ručne donastaviť, budem mu
vďačný, lebo inak tú moju fakt vyhodím. Načo mám opatrovať niečo, čo je tak
odfláknuté a pritom tomu robia takú reklamu, ako keby to bol najlepší
program na scanovanie? Ja by som im to adresoval aj tam, no na stránkach
nemajú ani len kontakt pre česky a slovensky hovoriacich jedincov. že by zo
strachu?
s pozdravom zostáva Peťo