Pismenka v sezazenych discich

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Červen 13 08:26:37 CEST 2002

Ahoj Láďo,

nejsem si jistý, že to pomůže, záleží totiž i na tom, jak jsou disky
připojeny (slave/master, kanál a tak), ale zkuste si pohrát s
rezervovanými písmeny jednotek CD-ROM. Otevřte si
nastavení/ovládací panely/systém, karta spráce zařízení. Jde to taky
přes WINDOWS+BREAK a přejít na kartu Správce zařízení.  V hardwarovém
stromu si najeďte na položku CDROM a rozbalte šipkou doprava.
Objeví se seznam CDROM mechanik. Postupně zvolte každou z nich a
upravte rezervované písmeno takto: Po zvolení jednotky v
seznamu dojeďte tabulátorem na tlačítko vlastnosti a stisknete jej.
(Pozn., kontextové menu v této situaci funguje jako help "Co to je",
takže opravdu stiskněte ty vlastnosti.) Tam na kartě nastavení v
dolní části, jsou pod sebou dva rozbalovací seznamy, počáteční a
koncové rezervované písmeno. Nastavte jak potřebujete a uvidíte.
Mohlo by to zabrat.

S pozdravem

Ondřej Fráenk