Jak se zbavit cteni pri zmene kazde minuty JAWSem 4.01 a zkus

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pondělí Červen 10 09:17:52 CEST 2002

-- nejlépe asi
> přejít na Systémovou lištu a vyvolat jej přes Insert+F2, tak by se
> měl rovnou otevřít příslušný konfigurační soubor.
Zdravím,
Nevím, proč chodit na  systémovou lištu. Jestli je špatně nastavené screen
echo, tak buď pro všechny aplikace nebo pro nějakou konkrétní. Takže pokud
po tu konkrétní, tak vstup do té, kde to hlásí a tam doopravdy dejte insert
+ f2 a odklepněte první manager, tedy config manager. Pokud to ale hlásí ve
všech aplikacích bude lépe spustit manager přes menu, tedy insert + J, pak
šipkou volba utility a tam config manager. no a nahraje se přímo default,
tedy změny se uloží pro všechny aplikace, pokud tedy v nich není nastaveno
jinak.
Jinak také samo můžete insert + f2 a pak po odklepnutí config manageru dát
volbu Ctrl + Shift + D a také se Vám nahraje Default. Jako i jinde u Windows
platí, že jsou k některým věcím i různé jiné cesty.
V tom Config manageru se jedná přesně o vlubu v set options a to ne
verbosyty, ale user options.
Zde je to ta volba screen echo, kde nastavte highlighted, tedy bude číst
pouze změny vysvícení textu.
Pak enter a pozor, ještě je nutné dát crtl + s, což je zkratková klávesa pro
uložení.
Pro počeštěnou verzi 3.7 po spuštění config manageru:
nastavení možností/uživatelské volby/odezva zobrazení - nastavit zvýrazněný
text.
Tak takhle.

> M.J.

<msmid.Carolina.ksvi na braille.ms.mff.cuni.cz>
<fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>

Microsoft
text